2012. június 15., péntek

38 - Szerelem net

Szijasztok!
Megvolnék! Megint nem érzem valami hú de jónak!
Remélem túl nagy csalódást nem okozok!
Várom a véleményeteket és jó olvasást!
Puszi nektek!
Vii

- Kicsim. – Hallottam meg hangját, de nem akartam reagálni. Puszikkal halmozta el az arcomat, és a jobb oldalamat simogatta. – Kicsim mindjárt tíz óra.
- Nem lehet. – Nyögtem. – Még csak most feküdtünk le. – Motyogtam.
- Ki kell, hogy ábrándítsalak.
- De én még nem akarok.
- Sajnálom.
- Mennyi időm van?
- Fél óra. – Puszilt meg újra. Imádtam, hogy tudja, nem kell nyolckor keltenie ahhoz, hogy elkészüljek tízre. Szembe fordultam vele. Arcomat a mellkasába temettem és kezemet rátettem mire megrándult. A pamut anyag helyett sima bőrét érintettem. Kezemet visszahúztam és felnéztem rá.
- Miért nincs rajtad póló? – Vontam kérdőre.
- Azért kiscsillag, mert olyan vagy, mint egy kályha. A kezed viszont jéghideg. – Fogta meg és odatette ahova előtte én. Elképesztő vágyat éreztem az után, hogy végigsimítsak izmain, de erőt vettem magamon és nem tettem. Se neki, se nekem nem hiányzott több kínzás, de főleg neki nem. Nagy sóhajtás közepette ültem fel, de nem engedte el a kezem. Egy zavart mosollyal néztem rá aztán ő is felült.
- Főzök kávét. Tusolj le. – Csókolt meg és kisétált. Biztos voltam benn, hogy tudja, mi jár a fejembe. Vagy az övébe is az jár. És mégse erőlteti.
Elhúztam a háló és fürdő közti falat. Nem akartam meglepetést. Beálltam a zuhany alá. A meleg víz még mindig képes volt rabul ejteni és kimosva a gondolatokat a fejemből hosszú perceken keresztül folyattam magamra. Hiába erről nem tudtam leszokni. Viszont sokkal jobban éreztem magam. Felöltözve, vidáman sétáltam ki a konyhába, ahol Sese a pultnál ült és jobb híján a tegnapi lapot bújta. Ő elolvassa ezeket, engem hidegen hagynak. Még a rólunk megjelenő cikkek se érdekelnek. A kis Raúl képe óta kerültünk már címlapra, de Sergionak megmondtam, csak akkor dugja az orrom alá az újságot, ha arról írnak, hogy tudják, ki vagyok. A többi igazán nem érdekel.
- Gyere vízicsibe itt a tejeskávéd.
- Köszönöm. Imádlak. - Pusziltam arcon, de még mielőtt a bögrémbe kapaszkodhattam volna vigyorogva húzott vissza.
- Héé… - Méltatlankodtam és ujjheggyel próbáltam meg elérni a reggeli italomat.
- Nyugi, megkapod, – Nevetett. - de egy puszinál többet kérek. – Mondta és eltűrve a hajam magához vont egy csókra. Egy pillanatra elvált tőlem és valószínűnek tartottam, hogy ugyanazt látja a szemembe, mint én az övébe, mert újra megcsókolt. Azt hiszem abban a pillanatban mikor megszólalt a csengő egyszerre áldottuk és átkoztuk az érkezőt.
- Megyek. Összeszedem magam. – Puszilt homlokon morgolódva és a hálóba ment, én pedig, miután kicsit átfésültem ujjaimmal a hajam, ajtót nyitni. Miért jó neki, hogy mindig összekócol?
- Hola Mirian. – Mosolyogtam az érkezőre, aki beljebb lépve megpuszilt.
- Hola Vitali. Az öcsém? – Nézett körbe.
- Zuhanyozik. Kérsz kávét, vagy valami mást?
- Köszi egy kávét elfogadok. – Tette fel a táskáját a pultra és felült az egyik bárszékre, majd kezébe vette a tegnapi sajtót, de hamar le is tette.
- Szép ez a lakás. – Nézett körbe. – Fiatalos. Olyan hozzátok való. Te választottad?
- Igen. Ahogy beléptem már tudtam, hogy ez az igazi. – Meséltem.
- És hogy telik neked egy ilyen lakára?
- Egy nemzetközi ingatlan irodán keresztül kezdtem el keresni az új lehetséges otthonomat, és így a pesti lakásomat egy az egybe beszámították. A fennmaradó összeg pedig nem túl sok így hitelt vettem fel és azt fogom törleszteni. – Meséltem és közben az elkészült kávét leraktam elé.
- Köszönöm.
- Jó reggelt nővérkém. – Jött ki Sergio a szobából teljesen felöltözve. – Egyre több ruhája volt itt. Nekem pedig nála. Ilyen ez, ha két lakásba él az ember.
- Neked is kedves öcsém. Köszönj el szépen Viatlitól.
- Mirian csak ésszel. Jó?
- Nyugi. Egybe visszakapod… Valamikor éjjel. Ha elég gyors vagy akkor előbb. – Fogta meg a táskáját és indult kifelé, mi pedig utána.
- Ugye hamar megtalálsz?
- Mond el hova mentek.
- Szerinted tudom?
- És tegnap?
- Tegnap se tudtam.
- Hazudós, el se megyek érted. – Vágta be a durcit. És komolynak tűnt.
- Ne aggódj kislány, nem maradsz hoppon. – Karolt belém a nővére. – Szép napot Sergio. – Köszönt el tőle és velem együtt kisétált az ajtón. Már a kocsinál voltunk mikor megéreztem a kezeit a derekamon. Maga felé fordított.
- Hamar találj meg. – Suttogtam két csók között.
- Nyugi bárhova is mész, ott leszek. – Adott egy utolsót és a saját kocsija felé ment én pedig beültem Miri mellé. Nagyot sóhajtottam mikor elindultunk.
- Figyelj. Sergio bármit mondott túlzott. Hidd el élvezni, fogod. – Még jó, hogy semmit nem mondott. Azt meg, hogy élvezzem kizártnak tartottam. Legszívesebben elszöktem volna. De ez volt Miri beavatása én pedig úgy döntöttem hősiesen kiállom a próbát.
Az első utunk egy szépségszalonba vezetett és áldottam az eget, hogy alig egy hete voltam kozmetikusnál. Viszont a manikűrt be kellett vállalnom, mert sas szeme kiszúrta, hogy rágcsálom a körmöm. Nem ellenkeztem, de a műkörmökre nemet mondtam mondván, hogy ön és közveszélyes vagyok velük. A fodrászt is kihagytam. A hajamhoz ugyan nem nyúl senki. Egyetlen embernek engedtem meg, de az most 2000 km-el arrébb tartózkodott. Miriam persze egy állomást se hagyhatott ki. A nagy várakozás közepette egyszer majdnem el is aludtam.
- Basszus. Én most mentem el kávéért. – Álltam fel és nyújtóztattam ki elgémberedett végtagjaimat.
- Hozzak neked is? – Kérdeztem a rajtam mosolygó lánytól.
- Nem köszi. Ennyire unalmas?
- Nem, csak nem vagyok hozzászokva ennyi semmittevéshez. – Mondtam. – Mindjárt jövök.
- Meg ne szökj. – Szólt utánam nevetve.
- Kecsegtető, majd még meggondolom. – Mondtam nevetve, és végre kiléphettem a friss levegőre. Biztos voltam benn, hogy már az ilyen olyan készítmények is zsibbasztották az agyam. Tudtam hogy ez nem nekem való és nagyon reméltem, hogy csak nagyon- nagyon hosszú idő után lesz újra ilyen. Az első valamire való kávézóba bementem és kértem egy óriás adag tejeskávét, ami ebben a formában fél litert jelentett. Pont úgy, ahogy szerettem…
Fél kettő is elmúlt mire végzett. Igazából jelentős változás nem történt, csak frissítette az alapot. Beültünk egy étterembe ebédelni. És míg a rendelésre vártunk beszélgettünk. Rá kellett jönnöm, hogy Mirian nem is olyan szörnyű csak ég és föld vagyunk. Ő imádja azokat a dolgokat, amiktől nekem a hajam égnek áll.
- Vitali, ne haragudj, de nem bírom ki, hogy ne kérdezzem meg. – Nézett rám, majd jól körül, nem hall-e minket valaki. – Neked tényleg az öcsém lesz az első? – Tette fel a kérdést a lehető leghalkabban. Amire csak egy zavart bólintással feleltem. – De én ezt nem értem. Nehéz elhinni, hogy neked még nem volt senkid.
- De volt. Máténak hívták. Csak vége lett még mielőtt eljutottunk volna addig. Akkor még csak 17 voltam. És nem arról van szó, hogy tartogatom az igazinak, mert nem. De azt se akartam, hogy olyasvalakivel legyek életembe először, akinek semmit nem jelentek egy újabb trófeánál. Szerelmes akarok lenni abba, akivel először együtt leszek.
- Mátéba nem voltál?
- De, vagyis nem tudom. Szerettem, de amit Sergio iránt érzek, az jóval több. És sokkal erősebb. Érte nem valószínű, hogy otthagytam volna a várost. Seséért pedig még az országot is képes voltam. Mátéval inkább voltunk barátok, akik csókolóztak és kézen fogva sétáltak, de semmi több. Rá nem vágytam úgy, mint most Sergiora. – Vallottam be és el is vörösödtem, mert ilyen nyíltan erről még senkinek se beszéltem. Elmosolyodott.
- Éretten, felnőttként gondolkozol Vitali. Annak ellenére, hogy ezen a téren tapasztalatlan vagy nem féltelek titeket. Meg így most már látom, hogy nem csak ő van oda érted. És látom, hogy nem azért vagy vele, mert híres, és mert pénze van. Ne hogy azt hidd, hogy ez valami felmérés volt, de ő a testvérem és már törték össze a szívét nagyon csúnyán. Ha bizalmatlan lenne, ne vedd magadra. Szeret téged. – Mondta én pedig, hogy kicsit emésszem, amit mondott felböktem egy falatot a villámra és bekaptam. Igaza volt Miriannak tapasztalatlan vagyok, hisz sosem volt szerelmi csalódásom, de jelenleg nem hittem, hogy én valaha képes lennék Sergionak fájdalmat okozni és azt se hittem, hogy ő okozna nekem olyan csalódást, ami tönkretehetné azt, ami kettőnk között van. Így nem is láttam értelmét ezen gondolkodni.
- Van kedved mozizni ruhavásárlás után?
- A mozi jöhet, a ruhavásárlást passzolom.
- Az kizárt. Kell neked egy dögös ruci estére. Azt hitted csak poén volt?
- Reménykedtem.
- Nyugi jól fogod érezni magad.
- De én nem nagyon szoktam bulizni.
- De voltál már? – Bólintottam. – És táncoltál is.
- Igen, de…
- Nincs de, gond egy szál se.
- Mondod te.
- Elég. – Mondta mosolyogva. – Jó lesz. Ne aggódj. Gátlásoldásra meg ott az alkohol. – Kacsintott és már intett is a pincérek, hogy fizetne. Rendezni akartam a számlát, de azt mondta, felejtsem el, mert ha Sergio fülébe jut mérges lesz, hogy hagyta.
Azt hittem a közel négy órás egyhelyben várakozásnál nincs rosszabb. Tévedtem. A négy órán keresztüli ruhavásárlás. Életembe nem vettem fel annyi ruhát, mint abba a pár órába.
- Én ebben nem megyek sehova. – Jöttem ki a sokadik bolt sokadik próbafülkéjéből, az Isten tudja hányadgyára.
- Miért nem? Ez eddig a legjobb.
- Azért, mert ha három centivel hosszabb lenne is, kint lenne a fenekem. Kizárt, hogy ebbe jól érezzem magam.
- Szerintem csini. Nézd, a pasiknak is tetszik. – Bökött fejével jobbra ahol jó tízlépésnyire néhány fiatal állt. És ebből kéne elviselnem úgy százat? Kizárt nekem már ez is sok.
- Ugyan már Miri, erre még a melegek is nyálat csorgatnának. Nekem ehhez nincs gusztusom. Jó hogy nem írom majd a hátamra, hogy „Vigyél el egy körre” macska körmöztem a levegőbe.
- Jó oké igazad van, de hosszúba se jöhetsz.
- Rendben akkor keressünk olyat, ami mindkettőnknek megfelel.
- Kétlem, hogy van olyan, de tiéd a pálya, válassz. – Mutatott a ruhák felé én pedig figyelembe véve azt, hogy eddig miket válogatott, és mi az, amit én is felvennék kiválasztottam egyet és bevonultam a fülkébe. Kicsit ugyan húztam a szám, de azt mondtam, hogy ez még a jó ízlés határán belül van az enyémen meg kívül.
- Ennyire nem lehet szörnyű. – Kiabált be.
- Nem is az. – Mondtam határozottan és kiléptem. Először csak nézett, aztán mutatatta, hogy forduljak meg. Körbeforogtam és vártam, hogy mondjon valamit, de semmi. – Na?
- Jó, jó, de még nem tökéletes. Egy pillanat. – Emelte fel az ujját, és már ott se volt. Szembe fordultam a tükörrel. Tartottam tőle, hogy ez túlzás, de nem tudtam hova megyünk, és ha csak eszembe jut, hogy Sergionak mennyire tetszett, amit látott a legelső találkozásunkkor, akkor nem tartottam olyan rossz ötletnek. Alig pár perc múlva egy szürke magas sarkúval jött vissza, ami ellen egyáltalán nem volt kifogásom. Nem tűnt gyilkosnak így azt is felvettem.
- Most már jó leszek?



- Nem, nem. Most már jó vagy. – Vigyorgott.
- Szuper. – Sóhajtottam. – Akkor akár mehetnénk is. – Tanácsoltam. Az ő ruhája már boltokkal ezelőtt megvolt és csak jól jött neki, hogy az enyém nem. Szerintem minden második üzletbe vett valamit, szimplán, azért mert megtetszett neki. Én ezt utáltam és ezek után se fogom szeretni.
A nap legjobb része a spontán mozi. Na ez az, amit nem tudok megunni. Odaléptem a pénztárhoz és kértem jegyet a következő filmre.
- Nem is választunk?
- Abban nincs semmi izgi. Nincs válogatás. – Fogtam meg a kezét, mert láttam, hogy húzza a száját. – Én eljöttem veled. Sőt még estére is lestoppoltál, szóval most szépen jössz és megnézzük ezt a filmet. – Morgolódva ugyan, de utánam jött és végig néztünk egy színvonal alatti horrort.
- Ez mi volt? Én az életbe többet el nem jövök veled. – Mondta miután kijöttünk a teremből. Csak nevettem.
- Most legalább tudod, hogy nekem milyen egy csajos nap. – Mondtam, mire végre ő is elnevette magát.
- Jó igaz lehet kicsit sok volt belőlem, de azt hiszem, most kvittek vagyunk. – Bólintottam és végre elindultunk haza. Vártam már ezt a pillanatot, de közben aggódtam azon is, hogy mi vár még rám…

Sergio szemszöge:

- Iker, meg fogok, őrüli. Biztos. – Támadtam le egyből a kocsiba beszálló kapust.
- Szép kilátások.
- Nem vagy vicces.
- Mi a bajod?
- Hogy mi a bajom? Vitali a bajom.
- Mit tett szegény lány? – Kérdezte aztán vigyorogva felém fordult. – Vagy mit nem.
- Cseszd meg, de tényleg. Egy csepp együttérzés sincs benned?
- Bocs haver, de nekem gimi óta nem volt szűz barátnőm. Legyél türelmes. Nehogy letámadd.
- Eszembe sincs, és türelmes is vagyok, de esküszöm, már attól feláll, hogy megcsókol, de persze sehova tovább nekem meg marad a zuhany. – Morogtam mire röhögni kezdett. Ott ahol voltam satufékkel megálltam majdnem egy kisebb balesetet okozva.
- Normális vagy?
- Ki lehet szállni Casillas!
- Ez most komoly? Ki akarsz tenni? Itt?
- Ha nem tudsz egy kicsit megértőbb lenni, lehet menni.
- Jó oké nem röhögök. – Mondta és megint elindultam. Egy darabig csak nézett.
- Mit bámulsz?
- Tudod nem hittem, hogy egyszer te leszel az, aki a sex hiányon kattog. – Nagyot sóhajtottam. Ez az, amit én se hittem volna. Hisz bárkit megkaphatnék bármikor.
- Ez már nem egyszerű sex hiány. Nem egy kiadós dugásra vágyok, hanem arra, hogy vele szeretkezhessek.
- Baszod, te tényleg szerelmes vagy.
- Miért mit hittél, hogy szórakozásból űzöm az önmegtartóztatást. Fenéket. Ma reggel se sokon múlt, hogy ne tegyem meg, hogy addig próbálkozzak, míg nem enged, Szerintem csak az akadályozott meg, hogy jött a nővérem. – Utáltam is érte, de közben meg örültem. Tartottam attól, hogy egyszer majd nem tudok megállni. Így is feszegetjük azt a bizonyos határt. Amiben ő is benne van. Kacérkodik, játszik velem, flörtöl. Jóformán az őrületbe kerget. Ha egyszer átlépjük kizárt, hogy én meg bírjak állni.
- Tényleg milyen volt a családlátogatás?
- Kisebb fajta sokkal kezdődött, de Dana mentette a helyzetet. Imádja Vitalit. Aztán miután a családdal tisztáztunk néhány dolgot nekik se volt ellenük kifogása. Szeretik és nem miattam, hanem maga miatt, mert az aki.
- És most a nővéreddel van?
- Ne is mond. Nagyon remélem, hogy Miri nem okoz maradandó kárt. – Bár megígérte és ezt is, hogy elviszi moziba. Oda szeret járni. – Jó hogy mondod. Ki kell derítenem hova viszi este.
- A Mirian elviszi Vitalit bulizni, és te hagyod? – Nos igen, az aggódás jogos. Nem véletlen szeretném megtudni hova tervez. Ő még nálam is felelőtlenebb és szeret vegyülni, de Víta nem, és féltettem. Tudja, hogy ő más, mint az eddigi barátnőim és nem is madridi, de ha van benne pár pohár, mehetnékje támad és elfeledkezik a környezetéről.
Az edzés előtt és után is érdeklődtem, de senki nem tudott semmit. Már feladtam, hogy bármit megtudok, mikor kaptam egy smst Renétől a hely nevével és címével, de a lelkemre kötötte, hogy nem tőle tudom.
Erre a helyre nem gondoltam, mert nem is nagyon járunk oda és nem is olyan ismert. Talán ezért. És Miri tudta, hogy ott nem keresném. Felhívtam néhány csapattársat, hogy pár órára ruccanjunk ki, és nekik is megadtam a hely címét. Otthon öltöztem át. A lakás jó néhány pontján volt már Vítának is néhány cucca, de a legkevésbé se zavart. Előtte mikor valaki a fülbevalóját hagyta itt már az idegesített. Nem akartam kötöttséget. Most viszont egyáltalán nem zavart. Sose szerettem másnál tölteni az éjszakát, de Ő ez alól is kivétel.
Nem siettem, mert tizenegy órát beszéltünk meg a többiekkel. A helyhez se volt kedvük hát még a korai érkezéshez. Értem Iker jött, de addigra már sík ideg voltam.
- Nyugodj már meg. Vitali okos és szeret téged. Ha a nővéred felelőtlen is a barátnőd biztos tud vigyázni magára. – Mondta, én pedig elgondolkodtam. - Végül is nem egy átlagos lányról van szó. Nem? – Bólintottam. Igaza volt. Nem szabadna elfelejtenem, hogy „egyedül” él, dolgozik és céltudatos. Érett ugyan, de mindezek ellenére féltettem, mert jószívű. Megbíztam benne, de másokba nem.
Persze mint mindenhol máshol itt is beengedtek minket soron kívül. A hely nagy volt és színvonalas. Sokan is voltak. Megbámultak minket, de ez a nézés valamiért más volt.
- Mi eddig miért nem jártunk ide? – Tette fel Cris a költői kérdést. Felmentünk a vip részlegre és választ kaptunk a kérdésre. Ez a másik madridi focicsapat törzshelye volt. Ők is nagyot néztek, mikor megláttak minket, egy barátságos üdvözlés után váltottunk pár szót. A pályán kívül ugyan nincs bajunk egymással, de nem is haverkodunk.
A korláthoz álltam. Esélytelennek tartottam, hogy ebbe a tömegbe kiszúrjam Vítát, de lent még ennyi esélyem se volt. Ahogy a tömegben nézelődtem elfogyott két üveg söröm.
- Csak ésszel. – Jött oda a csapatkapitány.
- Nyugi a meccsre jól leszek.
- Meccsre? Ki beszél a meccsről? – Kérdezte én meg hihetetlen mód értelmesen nézhettem rá, mert megforgatta a szemeit. – Ramos ne legyél hülye. Ha így nem bírsz magaddal, majd részegen meg fogod állni, hogy ne mássz rá? Ne én gondolkodjak már helyetted.
- Miért kéne megállnia? – Kortyolt bele Cristiano a sörébe.
- Azért mert Vitali még szűz. – Mondta Iker, mire a Portugál szembeköpte, én pedig gondolatban már nyolcszor eltörtem a kezét vagy a lábát.
- És Te gondolkodsz helyettem ugye Casillas. – Mondtam és otthagytam őket. Nem akartam Roninak magyarázkodni. Pláne nem neki. Egyben biztos voltam, hogy ezt holnap mindenki tudni fogja. Tehet Iker bármit. A legjobb embernek mondta el. Bár készakarva sose adta volna tovább.
- Bocs baszki kicsúszott a számon. – Jött utánam.
- Most már mindegy. Amúgy nincs semmi. Megyek, iszok még egy sört. – Emeltem fel az üveget és a pulthoz mentem ahol gyorsan lehúztam két rövidet is. Biztos voltam benne, hogy mire megtalálom, addigra ki is józanodok. Iker már Gonza társaságába volt.
- Na? Kiszúrtál már valakit? – Kérdeztem az argentint.
- Ami azt illeti drága barátom, megtaláltam a hely, de szerintem Madrid legszebb és legszexisebb, az utóbbiért előre elnézést, hölgyét. – Mondta és alig bírta visszatartani a nevetését.
- Ennek mi baja? – Kérdeztem Ikert.
- Italpult. Középtájt. – Navigált én pedig kicsit ugyan fej kapkodva, de arra néztem. És igaza volt. Abban meg főleg, hogy elnézést kért. Egyből kiegyenesedtem. Alig hittem a szememnek. Vitali nem egyszerűen csak szép volt. Az államat valahol a padlóról vakartam. És nem bírtam levenni róla a szemem. Egyrészt, mert szemet gyönyörködtető volt másrészt mer féltem, hogy elveszítem.
- Ahogy elnézem, nem csak rád van ilyen hatással. – Hozott vissza a valóságba a kapus hangja. Többen is nézték őt és ez valahol büszkeséggel töltött el. Na igen az én barátnőm, de nem vagyok mellette. Viszont belém bújt a kisördög és nem mentem le, csak figyeltem. Italt rendelt és mikor a pultos elé rakta egy srác felé mutatott, mire megrázta a fejét. Visszautasította. Nem tudtam mit ivott, de miután megkapta hátat fordított a pultnak és a tömeget kémlelte. Nem tudtam, kit kereshet. Engem vagy a nővéremet.
- Miriant nem láttátok? – Fordultam feléjük. – Héé, nem nézni a barátnőmet. – Röhögtem el magam.
- Nézni csak szabad. – Mondta Benzema.
- Különben sem tőlünk kéne féltened. – Bökött a fejével Cris a pult felé, ahol Vitali mellett Mérida az Atlético középpályása állt. El akartam indulni, de megállítottak.
- Most mit aggódsz? Az italos csávót is lekoptatta. Majd pont Méridat nem fogja. Ennél azért több önbizalmad is lehetne.
- Van önbizalmam. – Morogtam.
- Akkor itt egy sör. Igyál.
Kézrázásos bemutatkozás volt. Gondolom felismerte a focistát, de miután elengedte a kezét hátrált egy lépést és úgy helyezkedett, hogy a bárszék köztük legyen. Semmit nem akart tőle, de ahogy elnéztem a beszélgetésért se nagyon volt oda. Zavartan nézett körbe többször is.
- Lemegyek. – Indultam volna el, de valaki rám csimpaszkodott és pont akkor nézett fel Víta is, mert a középpályás erre mutatott. Konkrétan lefagytam. Nem láttam, ki lóg a nyakamba, de az illatát ismertem. Víta otthagyva beszélgető partnerét a tömegbe ment és nem volt boldog.
- Lara szállj le rólam. Még hányszor mondjam el? Nem kellesz a barátságod meg főleg nem.
- Hogy te mekkora bunkó vagy. Csak bocsánatot akartam kérni a múltkoriért.
- Meg majd el is hiszem. De ha így is van, se érdekel. Tűnj el az életemből. – Mondtam olyan hangon, hogy a két lépést hátrált én pedig elindultam, hogy megkeressem Vitalit. Csak forgolódtam a tömegbe. A csapattársaim felé fordultam valami támpontért. Ha nem hallgatok rájuk és lejövök, akkor nincs ez. Jobbra mutogattak tehát az irány jó volt. A másik pultnál állt és ivott. Nem is tudtam, mit mondjak. Már annyira utáltam a sok félreértést. Igazából azt reméltem, hogy nem hallgat meg. Ahogy én nem hallgattam meg őt. Melléálltam.
- Hallgatlak. – Sóhajtotta. Nincs szerencsém.
- Nem tudom, mit mondjak. – Elkerekedett szemekkel nézett rám.
- Akkor majd keress meg, ha már tudod. – Mondta és elindult, de megállítottam.
- Nem tudom, mit kellene mondanom, de azt tudom, mit kell tennem. – Húztam magamhoz és megcsókoltam, beleadva minden szeretetem és vágyam, amit érzek, hogy tudja, nekem nem kell senki más csak ő. Szorosan tartottam a karjaimba.
- Öhm, hát… Azt hiszem… Ajj az agysejt romboló csókjaid… - Mosolyodott el.
- Azaz alkohol szívem.
- Minden, amit ittam alkoholmentes volt.
- Ez esetben pusztíthatnánk még. – Mondtam vigyorogva és megint megcsókoltam kizárva mindent és mindenkit…

18 megjegyzés:

  1. Szia:) Hm nagyon jó lett, Vitali meg Sergio már sztem kölcsönösen húzzak egymást,az a kérdés mikor szakad el a cérna?:)
    Miri nekem nagyon tetszik nagyon a szívén viseli az öccse sorsát,és Vitalit is nagyon bírja aki nem hódol be neki:)
    Iker milyen kis pletykás,de meg néztem volna Chris arcát:)
    Lara egy hülye liba remélem eltűnik a színről minél előbb:)
    Várom a következőt:)
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szija!
      Na igen. Már tudat alatt is egymást húzzák! :)
      Bizony... Miri félti az öcsikéje érzéseit! :)
      De nem ám. Ez nem Víta világa, de bevállalta! :)
      Hát Ikert kicsit elkapta a hév és nemtudta mit beszél. Lara mindig képes a legjobbkor megjelenni.
      Igyekszek vele!
      Puszi:
      Vii

      Törlés
  2. Hola Vii! :)
    Hát imádtam. Na igen nehéz lehetett Sese nővérét túlélni, de mégis ment. Vita biztos gyönyörű lehetett a bulin! :) Sese meghát..miért érzem úgy hogy itt lesz már annak az ideje?:D Remélem a következő részben. Iker a pletykás, de C nagy volt. Na Lara..van egy olyan érzésem, hogy összebeszélt az AM játékosával. Végén pedig nagyon édesek voltak! :)
    Siess a folytatással!
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hola Whitney!
      Hát örülök, hogy imádtad. :)
      Nem, de Víta végül is túlélte. Sesének nagyon tetszett amit látott.
      Meglátjuk minek jött el az ideje. Iker nem direkt mondta el. Csak Sergio helyett gondolkodott és maga helyett már nem tudott. :D
      C meg kicsit ledöbbent.
      Talán kiderül az is, hogy összebeszéltek-e. :)
      Boldog rész befejezés, de az estének még nincs vége. :)
      Sietek!
      Puszillak!

      Törlés
  3. Hola Amiga!

    Imádtam, mint mindig :)
    Miri aztán nem semmi :D :D Szegény Vita! Annyira átérzem, hogy milyen lehetett neki. Én se vagyok oda az ilyesmiért, életeben egyszer mentem el "csajos napra" de többet az életbe nem rángatnak el.:D
    Lara megint alkotott a rész végén...:/
    Cén akkorát röhögtem, amikor megtudta, hogy mi a helyzet Vitával :D :D
    Süsü meg a csajszi pedig már nagyonnagyonnagyon feszegetik azt a határt. Talán a buli után már itt lesz végre az ideje?:)Ha ez így megy tovább Süsü megbolondul XD
    Alig várom a folytatást!:)

    puszi:
    Detti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hola Amiga! :)
      Örülök neki. :)
      Én magamtól elmegyek ilyenekre, de ha valakit kísérgetnem kell attól megőrülök. Így nem vagyok időhöz kötve. :) De a lényeg, hogy Viatliba nem okozott lelki sérülést és a mozit még a javára is fordította.
      Lara mindig rosszkor rossz helyen... De ő megmondta hogy még nincs vége.
      C egy kicsit meglepődött... Hát igen... :)
      Süsüt már lassan én is kezdem sajnálni. :D Meglátjuk mi lesz. :)
      Puszillak

      Törlés
  4. Szia Vii!
    Nem tudom miért érzed úgy, hogy nem lett jó, mert nekem nagyon tetszett :)
    Nagyon vártam ezt a csajos napot, illetve azt, hogy Sergio megtalálja e őket :D
    Hát Miriben nem csalódtam :D Ilyen totál csajos napra számítottam, de hát szerintem ezt a legtöbb lány élvezné, csak hát Vita nem az átlagos lányok közé tartozik :) Viszont annak örülök, hogy így legalább tudtak beszélgetni és Vitalit is jobban megismerte Mirian :)
    A ruha betalált Sergionál :D (meg hát a legtöbb pasinál, viszont Vita ügyesen lerázott mindenkit!)
    Jó volt, hogy volt Sergio szemszög :)
    Nem akarok gonosz lenni, de Iker helyében én is röhögnék Sergion, meg röhögök is itt magamban :D Hát de ha egyszer nagyon vicces szegénykém, ahogy szenved!! :)
    Nah de Larán kiakadtam! Nem igaz, hogy mindig akkor tud feltűnni, ahol nem kellene neki!! Ki hiszi el, hogy ő csak bocsánatot akart kérni??? Kit néz hülyének?? Nagyon nem bírom, viszont Sese jól megmondta neki a magáét! :)
    Jah és még ami vicces volt, mikor Iker elszólta magát Cris előtt :D Szerintem Cris meglepődött feje egy élmény lehetett, bár ő mindig meglepődik, ha meghall valami infót Vitáról :)
    Nah és hát a végén Sergio agysejtromboló csókjai, hmmm.... :$ :P Vitalit meggyőzte...(meg kit nem tudna meggyőzni vele?? :P)
    Szóval összességében nekem nagyon tetszett, legyen több önbizalmad, mert mindig jókat írsz!!
    Kíváncsian várom a folytatást!
    Puszi, Andika

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szija Andika!
      Örülök, hogy tetszett! És nem tudom. Talán mert akartam még írni és nem így befejezni ezt a részt, de nem volt több időm...
      Na igen egy tipikus csajos nap :) Víta hősiesen helyt állt és a beszélgetés neki se volt ellenére.
      Bizony Segionak bejött a ruha. És Vitali csak rá várt. Mindenki más mehetett.
      Elég vicces a szenvedése és nem nagyon lehet megállni röhögés nélkül. Sese meg már túlérzékeny a hiánytól és mindenen besértődik.
      Lara tipikus azaz ember, aki rosszkor tud menni rossz helyre. De megmondta, hogy nem rázzák le olyan könnyen... De talán Sese mondandója megteszi a hatását.
      Cris teljesen máshogy képzelte el Vitalit és folyamatosan új dolgokat tud meg amiktől kezd rájönni, hogy nem egy tucatlányról van szó. Erre meg hát nem is gondolt.
      Meggyőzte bizony. :)
      Igyekszem több önbizalommal nekifutni és köszönöm szépen a dicsérő szavakat. :$
      Próbálok sietni, de dátum még nincs.
      Piszi:
      Vii

      Törlés
  5. Szia babucim. ne haragudj, hogy csak most írok, pedig abban a percben elkezdtem az olvasást, ahogy felraktad. itt frissítgettem folyamatosan :) :)

    Szóval.. oké, tudod már hogy a szuperlativuszoskedvencliblingem a Kézzel-lábbal, de ez a történet a második a listámon :)

    Szóvaaaaal... Oké, az eleje már megint kikészített. Engedjen már annak a szerencsétlennek, mert lassan felrobban ott alsótájon :D
    Miri pedig. opsz, egy kicsit túlnyüzsi a csaj, és a vásárlás meg a szépségszalon .. hát, amúgy ezek jó dolgok egy csajos naphoz, de nem pont Vii-vel.. :D A buli meg. Durvábbra számítottam, meg kell mondjam. Az Athletico csatárral simán el tudtam volna képzelni egy kis táncolást, vagy túlfűtött hangulatot, miután meglátta Laraval Serget :D Hadd egye a fene , hogy Vii sem csak neki tetszik és hogy minden tette következmény nélkül marad. Még akkor is, ha Lara itt egy ribanc :D

    remélem a következő részben már kap valamit a kis macsó.. ééés, imádom iker pletykás fajtáját.. :D Cris meg abszolute egyik kedvenc :D ♥♥

    Szóval várom a folytatást mindenképpen, és a Kézzel-lábbalt is :) ♥♥♥♥
    puszillak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szija drágaság!
      Semmi gond! :) Írsz amikor tudsz!
      Szerintem Vitali ahhoz képest hogy az egészhez nem volt semmi kedve szépen helyt állt. :) A bulinak még nincs vége, a másik focista meg felejtős. :) Ha azt tette volna amit írtál ő se lenne különb mint a többi lány. :) Nyugalom egyszer betelik az a bizonyos pohár. :)
      Meglátjuk mit tehetek Ramos érdekébe. :)
      Cris már csak ilyen :)Iker meg, ki hitte volna?!...
      Igyekszem azzal is meg ezzel is, de wáááááá... EG napnak úgy 48 órából kellene hogy álljon. Bár akkor abból 36-ot dolgoznék akkor! XD
      Millcsi puszcsi dréga! Ma meg akkor gondolok rád! :)

      Törlés
  6. Szia Vii!
    Déé is ideért sikeresen.:DD
    nagyon jó lett, de hát ez tőled annyira megszokott, nem is tudom miért említem meg. Akkor is jó lett, imádom.:$ ;))
    Hát Miri aztán nem kispályás az tuti. annyira különböznek, nem is tudom, hogy élte túl Vita a napot.:D
    Sese, Sese rajtad már nem csodálkozom. Viszont Iker, Iker. Ejj-ejj, csendben kellett volna maradnom. Viszont, hogy Ronaldo arcon köpte, azt megérdemelte, én csak röhögtem rajta.:))
    na a vége nagyon tetszett, Sese nem beszélt, cselekedett. Hála isten!:9 azokat a határokat már nagyon feszegetik.:)
    várom a folytatást!
    puszillak csajos. <33
    D.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hola Déé!
      Azért mert szeretem olvasni? :$
      Ég és föld a két lány, de Víta állta a strapát.
      Sese szegényem hát kicsikét már oda van. Ikert meg elfoglalta, hogy Sergio helyett gondolkodjon. Kicsit meglepődött C. :D Nincs mese Ramos a tettek embere. :) Majd meglátjuk mikor hagyják cselekedni. :)
      Pacsi csajszi! <3
      Vii

      Törlés
  7. Hola Vii!:)

    Azt hiszem határozottan kijelenthetem, megérkeztem, és még mindig a történet sokkhatása alatt állok. Percekig ültem a billentyű felett, és csak ennyi volt a fejemben "ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ".:D Nem tudom ezzel most mennyire fejeztem ki érthetően magam, de úristen. Tekintve arra, hogy ügyes vagy, és már 38 fejezetet megírtál, nem hiszem, hogy minden részt bele tudok sűríteni ebbe a kritikába.:D

    Kezdjük ott, hogy a "Kézzel-lábbal" című történetedben is megszoktam már a poénokat, de ez egyszerűen felülmúl mindent!
    Vitali állása fantasztikus, nagyon-nagyon sok sportimádó embernek álomnak tűnik. Viszont a lány valóban felnőttesen, éretten gondolkozik, ami meglepő. Tényleg olyan dolgoknál marad higgadt, amiknél egy átlagos tinédzser nem tudna.
    A barátai fantasztikusak, a kedvencem viszont a szigorú, ámde imádni való Berto. Istenem, az a srác egyszerűen tényleg olyan Vitának, mint egy szerető testvér, akire bármikor-bármiben számíthat! Nagyon szeretem az ő karakterét!:)
    Aztán ott van Nono, aki a háttérből azért terelgeti Vitalit, ott segít neki, ahol tud, és természetesen mindezt néha feltűnésmentesen teszi.:D
    Liz már egy nagyobb falat számomra, ugyanis pletykássága rengeteg résznél megmutatkozott, de megértem, hogy a szerelmének nem tud hazudni, így egyáltalán nem negatív karakter számomra.:D

    Egy kérdés. Mi, drukkerek, miért nem tudunk egyetlen focista barátnőre|feleségre sem pozitívan gondolni?:D Mármint félreértés ne essék, valahogy én egy embert sem tudok felsorolni azok közül, akik szimpatikusak lennének nekem.:D Viszont annak nagyon örülök, hogy Lara itt is negatív ribancnak (bocsánat a szóhasználatért!:D) van feltüntetve.

    Aztán áttérve egy kicsit. Amikor Vita odament Ronaldohoz, és enyhén, vicces formában elküldte a portugált a francba (a gyerek kérdésnél), azon percekig csak nevetni tudtam. Szerintem körülbelül hülyének néztek az emberek, ugyanis még tapsoltam is amellett, hogy körberöhögtem a fejem.:D
    Az alapötlet érdekes volt, bár azt hiszem ezzel nem mondtam újat.:D Ugyanakkor annyit tudok mondani, hogy imádom. A fejezetekre nincsenek megfelelő szavak, ugyanis most is attól tartok, hogy valami éktelen nagy marhaságot írok éppen.:D Nem tudok fogalmazni.:D

    VálaszTörlés
  8. Most áttérve a főszereplőkre.(Azt hiszem kicsit ugrálok a tér, idő, jelentés között, bocsi!:))
    Ramos. Imádom az általad megformált karakterét, a macsót, ámde érző lelkű féltékeny focistát. Sok mindent kibírt már a kapcsolatuk, pedig nincsenek olyan régóta együtt. Mindig tett valami idióta döntést, de szerencséje van, hogy Vita nem az a tipikus hisztis kis csaj, ugyanis már régen hoppon maradt volna.
    Vitali helyében én elfogadtam volna az állást, de tekintve ész érveire, valóban nem lett volna célszerű ez az egész. De esküszöm, körülbelül a felétől már azért rágtam a körmöm, hogy mikor költözik már Madridba.:D De aztán amikor szó volt lakásvásárlásról, titkon reménykedtem abban, hogy nem Liznek kell egy új lakás, hanem Vita fejében fogalmazódik meg az a kérdés, hogy meg kéne lepni Sergiot... és szerencsére így is lett.:D

    Aztán nekem Iker szerepköre nagyon tetszik. Tipikus csapatkapitányi megmozdulásai vannak, ő az-az ember, aki más életét, gondját ugyanúgy a szeme előtt tudja tartani, mint a sajátját. Sőt még arra is képes, hogy az övét félretegye... Imádom.:)
    Még egy kicsit kitérek Moura, és ígérem nem jártatom többet már hajnali fél háromkor a számat.:D
    Az öreg az én szememben egy szent, és sérthetetlen személy. Nagyon örülök annak, hogy a kezdeti szerepe merőben megváltozott, és te is úgy látod, ahogy én.:) Egyszerűen mosolygok amikor bejön a képbe, és csak rázni tudom a fejemet azon, hogy valóban mennyire megkedvelte Vitát.:)
    Marcelo nagyon édes, ahogy 'Tündérke' is ebbe a kategóriába tartozik. A kislány nagyon aranyosan fogadta Sese barátnőjét, és nagyon tetszett a gyerekes őszintesége, ami tényleg minden fiatalban megtalálható.:) Marcelo hülyesége pedig határtalan, úgy látom te is a mókamesterként tartod számon böngyörhajú barátunkat.:D

    Öhm, nagyon remélem nem hagytam ki semmi fontosat, csak még annyit, hogy hihetetlen mennyire képesek húzni egymás agyát, viszont az kifejezetten tetszik, hogy Vita szűz, ugyanis itt is megmutatkozik az, hogy nem Sese pénzére hajt. Mert ha ez így lenne, lehet már lefeküdtek volna.. Viszont imádom ahogy Sergio fejével gondolkozol, tehát reménykedem abban, hogy még több és több Ramos szemszöget olvashatunk!:D
    Bocsánat a sok fecsegésért, lehet a fáradság is teszi már, de remélem érthető a kritikám. De, ha egy kicsit zavaros, akkor leszögezem a lényeget.:D IMÁDTAM! Azt hiszem kijelenthetem, beleszerettem ebbe a történetedbe IS.:D Csak így tovább Vii!
    Puszillak, Lari.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Lari!
      Hűűűűűű hát én olyat pislogtam mikor megláttam ezt a kommentet. :$ A leghosszabb amit valaha kaptam és nagyon köszönöm, igaz volt mit belesűrítened, tehát nem lehetett nehéz megírni, de akkor is nagyon nagyon köszi. :) Örülök, hogy ez is elnyerte a tetszésedet. Igen ebbe kicsit több a poén. Próbálok minden részben tenni valamit, bár már az fájdalmasan vicces lehet ahogy húzzák egymást. :)
      Örülök, hogy tetszenek a karakterek. Próbálom őket úgy formálni, hogy akinek kell szerethetők legyen, akinek nem azt pedig utáljuk. És a kérdésedre a válasz, hogy vajon miért is nem szimpatikus nekünk rajongóknak egyik barátnő vagy feleség se... Őszintén szólva fogalmam sincs. De elvégre is ők választanak. :) Nekünk meg marad a negatív szereposztás.
      Arról egyértelműen biztosíthatlak, hogy lesz még Sergio szemszög. :)
      Sokáig gondolkodtam azon, hogy álljak neki egy netes ismerkedős történetnek és a Kézilabda EB tette kerekké. Víta nem átlagos lány ez tény. De hogy ilyen ennek sok oka van, és van még mi kiderüljön vele kapcsolatban...
      Ne de most itt fejezem be mert olyat találok írni amit még nem szeretnék... :D
      Tényleg nagyon örülök, hogy imádtad! (=
      Igyekszem tartani ezt a szintet a továbbiakban is.
      Még egyszer köszönöm.
      Puszi:
      Vii

      Törlés
  9. szia :)
    először is 1000 BOCS, hogy az utóbbi 2-3 hétben elmaradtam, de nem nagyon voltam itthon és csak most sikerült bepótolnom az olvasást!!
    másodszor pedig, már megint nagyon jó folytit írtál, nem értem, hohy te miért nem érzed soha jónak az írásaid :/
    Hát akárhogy is próbálkozom CR még mindig nem kedvenc, de Iker, őt nagyon bírom :)
    Siess a folytival és már előre biztos vagyok benne, hogy NAYON NAGYON jó lesz :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Semmi gond nekem is szoktak lenni. És vannak is elmaradásaim! :)
      Az nem igaz, hogy soha. Csak van mikor hiányolok belőle valamit és akkor elbizonytalanodok...
      De majd igyekszem úgy írni, hogy ne kerüljek ilyen állapotba.
      CR nem is kap túl nagy szerepet, így megértem, hogy nem is kedveled. Annak viszont örülök, hogy Ikert bírod. Köszönöm a bizalmad. :)
      Puszi:
      Vii

      Törlés
  10. Szia!

    Ígértem, hogy a végén írni fogok, úgyhogy here we go! Tudd, hogy elég sok éve írok (awww, 5, egy egész örökkévalóság), szóval kicsit szőrözni is fogok, de egyáltalán nem azért, hogy bántsalak :) <3

    Jól írsz, de először is szeretném megkérdezni, hogy Wordot használsz? Mert alapvetően nem rossz a helyesírásod (irigyellek is érte), csak a vesszők kerülnek fura helyekre, vagy éppen nem kerülnek helyre, ami miatt a mondatnak több értelme lehet. Nem kell mindent elhinni, amit a Word mond neked, egy béta sokszor sokkal többet ér. Szerintem egy barátnő szívesen átolvassa neked :)

    Kicsit a történetről. Nekem sokkal jobban tetszik mint a másik, a Kézzel-lábbal, igaz, mióta Hangának balesete volt sokkal izgalmasabb, szeretem ezeket a lelkizős, belemenős témákat, de én ott Iza karakterét kicsit eltúlzottnak érzem, és Hanga se klappol annyira. Persze ez személyes vélemény. Ikerbe viszont szerelmes vagyok xDDD

    Ez pedig, jajj, ez nagyon tetszik. Szeretem, hogy Ramos mennyire ember benne, meg hogy Ronaldo mennyire buta xD Nézd el nekem, nem rajongok érte... Vitali viszont kicsit túl tökéletes. Mármint alapvetően egy nagyon kedvelhető, aranyos kis karakter, de annyira szende, hogy őszintén nem tudom, létezik-e ilyen :D Ez persze nem baj, eszményi női karakter, csak észrevétel.

    Összességében nekem nagyon tetszett, főleg a Szerelem net, hajrá a továbbiakban. Visszatérő olvasó leszek, ígérem. Nem mondom, hogy mit várok, mert vagy bejön, vagy nem, és amúgy sem szeretnélek befolyásolni, mert tudom, hogy az írók hajlamosak kiszolgálni az olvasókat, de írj magadért. Eddig is az tetted, és nekem bejött.

    Skyes :)

    VálaszTörlés